نصب دزدگير مغازه و مسکونی دزدگیر اماکن یکی از ضروری ترین نیاز های امروزه برای خانهها و ادارهجات و مغازهها در قرن اخیر محسوب میشود.
محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی دربها و پنجرههای خروجی خانهها شروع شد ،
امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به نهایت تکامل و کارایی خود برسد
و بدون شک در آینده از این هم پیشرفتهتر خواهد شد.
دزدگیرهایی که در اماکن نصب میشدند ابتدا مکانیزم های سادهای داشتند که فقط قادر به ساخت صدا در محل بودند .
اما با گذشت زمان و با توسعه فنّاوریهای ارتباطی ، این امکان به دزدگیرها اضافه شد .
که بتوانند از طریق تلفن ثابتی که به دستگاه متصل شده است،
با شماره تماس و یا شمارهای وارد شده روی آن تماس گرفته و حرکت مشکوک را گزارش کند.
امروزه نسل تازه ای از دزدگیر اماکن باقابلیت پذیرش سیم کارت این امکان را فراهم نموده
که علاوه بر تماس ، گزارشات لازم را بهصورت پیامک به صاحبان خود اطلاع دهد .
همچنین جدیدترین دزدگیرهای بازار باقابلیت اتصال به اینترنت این امکان را به صاحبان خود میدهند.
که بتوانند آنها را از راه دور و نزدیک و از طریق تلفن همراه خود مدیریت کنند .
مسدود کننده راههای سرقت: با استفاده از انواع سنسورهای تشخیص باز شدن درب و وارد شدن ضربه اطلاع رسانی میشود.
و سرقت را اعلام میکند اعلام سرقت بوسیله آژیر یا چراغ ها، وقوع سرقت را بطور عمومی اعلام می کند .
و همچنین اعلام سرقت بصورت تلفنی به اشخاص لازم و یا پلیس اطلاع داده میشود تا سریعا خود را به محل برسانند.
سیستم دینگ دانگ: در اماکن تجاری در صورت سرگرم بودن صاحب مغازه،
سیستم دینگ دانگ توسط صدای بوق ورود شخص را اعلام مینماید و بدین وسیله سیستم امنیتی عملکرد خود را نشان میدهد.
دزدگیرهای اماکن ازلحاظ امکاناتی که در اختیار مشتریان میگذارند با یکدیگر متفاوت هستند .
خوشبختانه ایران در طراحی و ساخت دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد
و محصولات امنیتی که در ایران ساخته میشوند ، از بهترینها به شمار میروند.
آنچه هنگام خرید دزدگیر اماکن مهم است ، پوشش کامل نیازهای شما و همچنین گارانتی معتبر و طولانی مدت است
که خرید شما را مطمعن میکند.
خرید کالای با اصالت نیز یکی دیگر از دغدغههای کاربران است که تمام این دغدغهها توسط تیم ما تامین شده است.
شما میتوانید برترین دزدگیرها را ازلحاظ امکانات اساسی مانند پشتیبانی ۲۴ ساعته ،
درگاههای ارتباطی و آزادی عمل در برنامهریزی و … بررسی شده
و با اطلاعات کامل و ریزبینانه بهترین دزدگیر اماکن را برای خود انتخاب کنید و
از اصالت کالا و گارانتی آن نیز اطمینان کامل داشته باشید .
برای اینکه بتوانید دزدگیر خود را نصب کنید در گام اول لازم است بدانید
که دزدگیر شما از چه قسمت هایی تشکیل شده است .
به طور عمده یک دزدگیر اماکن از بخشهای زیر که بخش سخت افزاری دزدگیر نامیده می شود تشکیل شده است :
نصب دزدگیر اماکن ب طور کلی از 3 قسمت تشکیل میشود :
در مرحله بعد پس از نصب دزدگیر اماکن باید پنل اصلی ، سنسورها ، و آژیرهای دزدگیر نصب شوند .
خدمات نصب دزدگير مغازه و مسکونی
1-پنل اصلی دزدگیر اماکن ، هسته اصلی و کنترل کننده سیستم است که وظیفه آن اطلاع رسانی ،
و هماهنگی بین قسمتهای دزدگیر مانند سنسورها و آژیرها می باشد .
2-پنل اصلی را هم میتوان به صورت مخفیانه نصب کرد .
3- مخفی کردن پنل اصلی به این دلیل بهتر است که می تواند زمان سارق را تلف کند تا بتوانید سریعا در محل حضور پیدا کنید.
4-بهترین مکان برای نصب پنل ، مکانی نزدیک به برق مستقیم است .
چون برای تامین برق و اطلاعات ارسالی از چشمی ها به پنل باید یک جفت سیم به پنل کشیده شود .
5- و همچنین برای نصب دزدگیر اماکن دارای سیم باید مکانی را انتخاب کنید ,
که بتوانید از سنسورها و آژیر تا پنل مرکزی سیمکشی را انجام دهید .
6-پنل دزدگیر اماکن را می توانید با پیچ و رول پلاک روی دیوار مانند تابلو نصب کنید بود پنل از نکات بسیار مهمی است که باید رعایت گردد.
7-در نصب دزدگیرهای سیمی ، نوع سیم کشی و جهت دهی به مسیرهای ارتباطی بین سنسورها و پنل از نکات بسیار مهم است .
این مسیرها نباید در دسترس و قابل دستکاری باشند ، همچنین باید استاندارد و زیبا باشند .
8-محل نصب پنل اصلی دزدگیرهای بیسم نیز باید نزدیک به پریز برق باشد و در جایی قرار بگیرند
که آنتن دهی آن برای ارتباط سنسورها و آژیر مناسب باشد.
9-برای مـثال نصب آن در کابینت یا کمد چوبی ، احتمال اینکه سیگنال سنسورها به پنل نرسد و سیگنال بیسیم مختل شود را زیاد میکند .
1-سنسور را نزدیک و یا مقابل سیستم های گرمایشی قرار ندهید.
2-از نصب سنسور در مکان هایی که نور مستقیم خورشید قرار دارد خودداری کنید .
3-سنسور را عمود بر شیشه قرار ندهید زیرا بازتاب امواج در سنسور باعث ایجاد خطا در آن میشود .
4-دقت کنید که سنسور در ارتفاع و زاویه دید مناسبی قرار بگیرد .
5-هرگز از سنسورهای داخلی برای محیط های بیرونی استفاده نکنید زیرا این دو نوع کاملا با یکدیگر تفاوت دارند .
برخی سنسورها بسیار حساس هستند و کوچکترین حرکت مانند
حرکت حشرات و حیوانات خانگی میتواند باعث تحریک سنسور و فعال شدن دزدگیر شود.
6-می توانید گاهی در موارد مخصوص از سنسورهای حرکتی 360 درجه و یا پرده ای برای پوشش محیط استفاده کنید.
مثلا سنسورهای سقفی به علت پوشش 360 درجهای که دارند میتوانند با نصب شدن در وسط سقف،
حرکت در تمامی جهات را پوشش دهند.
گام بعد نصب آژیرهای دزدگیر اماکن نصب باتری دزدگیر است .
بعد از نصب دزدگیر اماکن و انجام تنظیمات آن، باید تک به تک سنسورها با در نظر گرفتن زاویه دید مورد نظر تست شوند.
برای اطمینان از عملکرد درست دزدگیر، سنسورها را یک یک در حالت قفل سیستم تست کنید و آژیر را قطع نکنید.
تا دزدگیر به شما اطلاع رسانی کند و اطمینان حاصل کنید که عملیات پیامک و تماس به درستی انجام میشود.
نکته مورد اهمیت دیگر پس از نصب دزدگیر اماکن این است که بدانید
چطور باید دزدگیر را از راه دور کنترل کنید و در صورت اعلام سرقت به شما چه کارهایی باید انجام دهید.
که روش عملکرد و نحوه تشخیص سنسورها به چه صورت است و چگونه باید سیستم را در حالت های مختلف فعال یا غیرفعال کنید.
در مرحله اول، شما باید تصمیم بگیرید که هنگامی که دزدگیر آلارم می دهد شما می خواهید چه اقدامی انجام شود :
• دزدگیرهای فقط آلارم دهنده فقط یک صدای آژیر ایجاد می کنند ،
اما با هیچ جا و هیچ کسی تماس برقرار نمی کنند.
• دزدگیرهای تلفن کننده که به صورت اتوماتیک هنگام آلارم با شماره های تلفنی که در حافظه اشان ذخیره کرده اید
تماس می گیرد.
• سیستم خانه هوشمند که هنگام ایجاد هشدار، از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه یا تبلت
به شما و یا خانواده تان تماس میگیرد.
• قراردادهای نظارت، به این معنی که شما در طول یک قرار داد با یک شرکت حفاظتی و امنیتی،
ماهانه یا سالانه مبلغی را پرداخت می کنید.
تا این شرکت در صورت ایجاد هشدار توسط دزدگیر، یا مستقیماٌ خود وارد عمل شوند
یا با مرکز پلیس تماس بگیرند.
ایرادات کلی محصول در سیستم اعلام سرقت و یا دزدگیر :
آژیر مزاحم : در بیشتر وارد آژیر های مزاحم مربوط به عدم نصب صحیح المان ها میباشد
که در بالا به نحوه نصب سنسور ها اشاره شد .
کار نکردن ریموت : اکثرا به دلیل تمام شدن باطری ریموت میباشد .
خراب شدن باطری : در اغلب موارد کاربران عمر باطری داخل دستگاه به پایان میرسد.
ک معمولا بیش از 2 سال نمیباشد و عدم تعویض بموقع باطری دستگاه موجب اختلال در سیستم امنیتی میشود.
این 3 مورد میباشند.
و در اخر پر فروش ترین برند های دزدگیر اماکن را به شما معرفی میکنیم :
قیمت دزدگير مغازه و مسکونی
-هزینه دزدگير مغازه و مسکونی
قیمت نصب دزدگير مغازه و مسکونی
هزینه نصب و اجرایی دزدگير مغازه و مسکونی
سیستم صوتی و تصویری سالن کنفرانس امـروزه سالن های کنفرانس از شکل سـنتی خارج شده و با استفاده از تکــنولوژی روز به سالن های چند منظـوره با سیستم های پیشرفـته سمعی بصری ارتقاء یافته اند.
مواردی مانند استفاده از
میکروفن کنفرانس با قابلیتهای مختلف ،
تصویربرداری اتوماتیک ،
مستندسازی،
کنترل مرکزی تجهیزات سالن کنفرانس
و قابلیت ارتباط صوتی تصویری با نقاط دیگر را می توان از جمله کارکردهای مهم سالن کنفرانس های مدرن برشمرد .
با در نظر گرفتن فضا و دکوراسیون سالن های کنفرانس و تعداد افراد شرکت کننده در جلسات،
این سالن ها جهت برگزاری یک جلسه مفید و اثر بخش نیازمند سیستم های سمعی بصری و کنترلی بوده که در ذیل
به برخی از قسمت های مختلف سالن کنفرانس به طور مختصر اشاره می شود.
1- میکروفن کنفرانس ریاست جلسه: متشکل از یک میکروفن، اسپیکر داخلی و کلیدی جهت قطع و وصل صدای میکروفن خود و سایر شرکت کنندگان می باشد.
در میکروفن کنفرانس های دیجیتال امکاناتی از قبیل تنظیم صدا، رأی گیری، حضور و غیاب، ترجمه همزمان، صفحه نمایشگر دیجیتال وجود دارد که مختصراً به توضیح هرکدام از آنها می پردازیم :
الف – تنظیم صدا : توسط آن می توان صدای خروجی بلندگوی هر شرکت کننده را تنظیم کرد .
ب – رأی گیری : این امکان توسط ریاسـت جلسه در اخـتیار شرکت کنندگان قرار داده شده،
به این صورت که ریاست جلسه با فـشردن ” کلید شروع” رأی گیری را فعال کرده و انتخاب 3 گزینه (موافق، ممتنع، مخالف)
را در اختیارخود و شرکت کنندگان قرار می دهند و در انتها نتیجه آراء بر روی میکروفن ریاست و یا نرم افزار متصل به سیستم قابل مشاهده است.
ج – سـیستم حضور و غیاب : این سیستم در سالن کنفرانس های بزرگ برای شمارش تعداد حاضـرین در جـلسه
استفاده می شود که با فشردن کلید مخـصوص توسط ریاست جلـسه آغاز و با زدن کلید ثبت نام توسط
شرکت کنندگان به پایان می رسد در نهایت تعداد افراد شرکت کننده در جلسه روی صفحه نمایش ریاست جلسه و یا نرم افزار متصل به سیستم مشاهده می شود .
د – ترجمه همزمان : قابلیت ترجمه همزمان (تا حداکثر 12 زبان) بر روی سیستم کنفرانس برای تمامی حضار با کیفیت و استانداردهای بین المللی و بدون محدودیت تعداد مستمعین،می باشد.
2- میکروفن کنفرانس شرکت کننده : تمامی شرکت کنندگان نیز مانند ریاست جلسه می توانند
از این میکروفن کنفرانس برای صحبت کردن و شنیدن صحبتهای سخنران و شرکت در رأی گیری از آن استفاده کنند
و تفاوت چندانی در ظاهر و کارایی با میکروفن ریاست ندارد .
3- پردازنده مرکزی : توسط این دستگاه می توان حجم صدا، اکولایزر و ورودی ها و خروجی های
سیستم صوتی سالن کنفرانس را مدیریت کرد.
قیمت سیستم میکروفن کنفرانس
هزینه میکروفن کنفرانس
هزینه نصب و اجرای میکروفن کنفرانس
قیمت نصب و اجرای میکروفن کنفرانس
هزینه نصب و اجرای میکروفن سالن جلسات
قیمت نصب و اجرای میکروفن سالن جلسات
زمانیکه حجم صدای خروجی از بلندگوهای داخلی میکروفن کنفرانس برای تمام حضار کافی نباشد
و یا نیاز به پخش صدای فیلم ، موسیقی، presentation و… در سالن وجود داشته باشد،
استفاده از یک سیستم صوت جانبی متناسب با ابعاد سالن کنفرانس و حجم صدای مورد نیاز توصیه می گردد.
در ذیل به قسمتهای تشکیل دهنده آن اشاره می شود:
1- بلندگو (اسپیکر):
به گونه ای از دستگاه مبدل انرژی گفته می شود که انرژی الکتریکی را به صدا تبدیل می کند.
بلندگو، بخشی از هر سیستم صوتی است وعمدتاً تفاوت کیفیت در سیستم های صوتی ناشی از این بخش است.
2- آمپلی فایر:
آمپلی فایر یا تقویت کننده الکترونیکی برای تقویت صدا استفاده می شود. آمپلی فایرها
به طور عمده دارای دو مدار الکتریکی به نام دریافت سیگنال صدا (pre Amp) و تقویت کننده صدا (power Amp) می باشند.
3- میکسر:
دستگاهی الکترونیکی برای ترکیب ومنظم کردن سیگنال های صوتی است که با اضافه کردن برخی امکانات
از قبیل پردازش سیگنال و تنظیم کننده های سطح (level adjustment) کامل می شود.تنظیم انواع افکت،
حجم صدا و ورودیهای مختلف (میکروفن، DVD و…) توسط میکسر انجام می گیرد.
4- میکروفن (بی سیم/با سیم/یقه ای):
میکروفن دستگاه یا حسگری است که صدا را به جریان الکتریسیته تبدیل می کند.
در سالن جلسات معمولاً افرادی که به میکروفن های کنفرانس دسترسی ندارند از میکروفن های بی سیم دستی،
با سیم دستی یا میکروفن یقه ای استفاده می کنند.
قیمت سیستم صوت جانبی
سالن کنفرانس
هزینه سیستم صوت
جانبی سالن کنفرانس
هزینه نصب و اجرا سیستم
صوت جانبی سالن کنفرانس
قیمت نصب و اجرا سیستم
صوت جانبی سالن کنفرانس
هزینه نصب و اجرا سیستم
صوت جانبی سالن کنفرانس
قیمت نصب و اجرا سیستم
صوت جانبی سالن کنفرانس
سیستم صوتی و تصویری سالن کنفرانس
این سیستم به دو روش اتوماتیک (Automatic) و دستی (manual) انجام میشود که در ذیل به شرح هرکدام به اختصار می پردازیم.
سیستم تصویربرداری دستی (manual) سالن کنفرانس : در این سیستم دوربین های نصب شده در سالن کنفرانس توسط اپراتور بوسیله یک دستگاه کیبورد کنترل مدیریت می شود .
و اپراتور میتواند تصویر جلسه را به گونه ای که روند جلسه پیش می رود تصویربرداری کرده و یا طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده این کار را به سهولت انجام دهد.
سیستم تصویربرداری اتوماتیک (Auto Tracking) سالن کنفرانس : در این سیستم از دوربین های مخصوص استفاده می شود و نیاز به اپراتور ندارد .
مراحل کار به این صورت است که پس از تنظیمات انجام شده با روشن شدن هر میکروفن کنفرانس، دوربین به صورت
اتوماتیک بروی موقعیت حرکت کرده و تصویربرداری انجام می شود .
در این حالت امکان ارسال تصاویر در بستر ویدئوکنفرانس و همچنین نمایش آن بروی انواع مانیتورها و نیز ذخیره آن در
رکوردر فراهم میگردد.
در ضمن امکان نمایش تصاویر در انواع نمایشگرهای نصب شده، امکان پذیر می باشد.
سیستم مستند سازی سالن کنفرانس: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه جهت مستند سازی (رکورد) جلسات سالن های کنفرانس از دستگاه DVD Recorder استفاده می شود .
این سیستم به ما امکان داشتن ثبت آرشیوی از تمامی جلسات برگزار شده در کمترین حجم و فضای حافظه به صورت صوتی و تصویری را می دهد.
قیمت سیستم تصویر برداری سالن کنفرانس
هزینه سیستم تصویر برداری سالن کنفرانس
هزینه نصب و اجرای سیستم تصویر برداری سالن کنفرانس
قیمت نصب و اجرای سیستم تصویر برداری سالن کنفرانس
امروزه در سالن کنفرانس های مدرن جهت انتقال تصاویر و ارائه اطلاعات بر روی انواع مانیتورها، حضار ملزم به قرار گرفتن در مکان خاصی نیستند،
بلکه می توانند با استفاده از پنلهای رومیزی (VSP) که در مقابل آنها قرار می گیرد این عمل را به سهولت انجام دهند.
همانطور که در شکل زیر مشاهده می نمایید باتوجه به اینکه این پنل ها دارای پورت های ورودی و خروجی متعددی هستند،
می تواند از اجتماع کابل دستگاه های مختلف بر روی میز کنفرانس جلوگیری نماید و درصورت عدم نیاز توسط کاربر
این پنل ها قابلیت بسته شدن در داخل میز را داشته و هیچ فضایی را بر روی میز کنفرانس اشغال نمی کنند.
انتخاب سیستم تصویری مناسب در سالن های کنفرانس اهمیت بسیار زیادی دارد. باید توجه داشت ،
نوع سیستم انتخاب شده متناسب با ابعاد و کاربری سالن کنفرانس باشد.
در سالن های کنفرانس مدرن از 3 روش زیر برای پخش تصاویر استفاده می شود :
همانطور که در شکل زیر مشاهده می نمایید می توان تصاویر ویدئوکنفرانس، اطلاعات کامپیوتر و جلسه (سخنرانان)
را در مانیتورهای بزرگ و پرده نمایش به طور همزمان مشاهده کرد که این امر با توجه به نیاز، بین مانیتورها و پرده نمایش قابل تغییر است.
در بعضی از سالنهای کنفرانس که مشاهده تصویر کامپیوتر در اولویت قرار دارد از مانیتورهای کوچک که در مقابل یک
یا دو شرکت کننده قرار می گیرد، استفاده می شود در این روش خواندن فونت های بسیار ریز هم برای شرکت کنندگان
مقدور می باشد.
جهت سهولت در مشاهده تصاویر مختلف از جمله : تصاویر مستندات، کامپیوتر و ویدئو کنفرانس بر روی صفحه نمایش
و مانیتورها و پرده نمایش از این روش استفاده می شود .
سیستم صوتی و تصویری سالن کنفرانس
امروزه تمایل بشر به برقراری ارتباط آنلاین با سایر افراد جامعه منجر به این شده است
که تقاضا برای تجهیزات ارتباط ویدئویی روندی صعودی داشته باشد.
در این میان بکارگیری امکانات و روش های جدید در جهت افزایش درآمد و بهینه سازی و مدیریت هزینه ها
امری اجتناب ناپذیر است که تجهیزات و نرم افزارهای ویدئو کنفرانس
نقش پررنگی را در خدمت رسانی به سازمان ها و ارگان ها برعهده دارند.
با توجه به هزینه های بالای نگهداری سخــت افزاری ویدئو کنفرانس، استفاده از تجهیزات داخل سالن کنفرانس مانند:
میکروفن کنفرانس با قابلیت AutoTrack،
دوربین های مخصوص تصویربرداری سالن کنفرانس و …،
همچنین نرم افزارهای (وب کنفرانس) راحت تر و مرقون به صرفــه تر می باشد.
ویدئوکنفرانس فناوری است که بدون توجه به مکان فیزیکی افراد،
سرویس برقراری ارتباط زنده صوتی و تصویری به صورت کاملاً امن،
همانند جلسات حضوری را فراهم می نماید. در واقع ویدئوکنفرانس مجموعه ای از چندین فناوری ارتباطی است
که شکاف بین ارتباطات تلفنی و جلسات حضوری را پوشش می دهد. ارائه سرویس های کاربردی
(Application Oriented) ، امکان برقراری ارتباط زنده تصویری و صوتی با کیفیتFull HD از مشخصه های این سیستم می باشد،
که سازگار با زیرساختهای موجود کشور ایران بوده. نسخه موبایل، ویندوز و اندروید “مبتنی بر کاربرد” ارائه میگردد
و برای هر یک امکانات جداگانه ای متناسب با نیازهای آن در نظر گرفته شده است.
به عنوان مثال می توان به کاربردهای آموزش، پزشکی، تجارت، قضاوت، بحران و بانکداری از راه دور اشاره نمود.
مهمترین مزیت این سیستم امکان بهره مندی از قابلیت های آن به صورت اجاره ای و با پرداخت مبلغی مقرون
به صرفه می باشد.
این سرویس مبتنی بر نرم افزار بوده و به راحتی قابل توسعه می باشد.
قیمت سیستم ویدئو
کنفرانس
هزینه سیستم ویدئو
کنفرانس
هزینه نصب و اجرا سیستم
ویدئو کنفرانس
قیمت نصب و اجرا سیستم
ویدئو کنفرانس
سیستم صوتی و تصویری سالن کنفرانس
بدیهی است که با افزایش تجهیزات مورد نیاز یک سالن کنفرانس ،
کنترل این تجهیزات در زمان لازم با کاربرد صحیح امری ضروری بوده و اپراتورها نمی توانند
به موقع دستورات لازم را برای کنترل این تجهیزات به اجرا در آورند.
سیستم کنترل مرکزی با استفاده از یک کنترلر بی سیم قابل حمل، به صورت یک LED مجهز به صفحه نمایش
لمسی این امر را به سهولت انجام می دهد به نحوی که ریاست جلسه نیز بدون حضور اپراتور قادر به کنترل تمامی
تجهیزات می باشد .
شکل زیر نمونه این سیستم را در یک سالن کنفرانس نمایش می دهد .
امکانات ذیل توسط این سیستم قابل اجرا می باشد:
همچنین به خاطر توانایی Logic programming این سیستم می توان با فشار یک کلید چندین عملیات از پیش تعریف شده را همزمان انجام داد .
به طور مثال می توان با برنامه ریزی مخصوص با فشردن یک کلید پروژکتور را روشن ، نور چراغها را تنظیم ،
برخی از چراغها را خاموش ، پرده نمایش را بازکرده و پرده های برقی پنجره ها را بست .
(تنظیمات بر اساس نیاز قابل تغییر می باشد).
قیمت سیستم کنترل مرکزی
هزینه سیستم کنترل مرکزی
هزینه نصب و اجرا سیستم کنترل مرکزی
قیمت نصب و اجرا سیستم کنترل مرکزی
مسیرهای عبور کابل مورد نیاز و برقراری اتصالات به 3 قسمت تقسیم می شوند :
این مسیرهای سقفی و کـفی باید قبل از عملیات دکوراتیو ایجاد شوند و میز کنفرانس نیز باید به گونه ای طراحی شده باشد که کابل های مورد نیاز را بتوان به راحتی عبور داد .
شایان ذکر است کارشناسان این شرکت مفتخرند تا بتوانند مشاوری متعهد برای کارفرمایان محترم باشند و تمامی نیاز های شما را در قالب طرحی جامع و کامل ارائه نمایند.
خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی و فروش شرکت فناوران دکور و فناوران گستر تماس حاصل فرمائید
کانتر کانتر اداری کانتر یکی از تجهیزات مبلمان اداری است که به انضباط محیط و زیبا سازی فضای اداری کمک می کند. کانتر اداری در شرکت معمولا به ...
پارتیشن اداری جداکننده فضای اداری طراحی پارتیشن اداری کرج تهران یا جداکننده ی کاذب و موقتی به منظور بهینه سازی فضاهای اداری مورد استفاده قرار میگیرد . پارتیشن اداری ...
میز کنفرانس (میز جلسات) اداری سالن کنفرانس و سیستم صوتی تاق کنفرانس یکی از مهم ترین بخش ها در محیط های اداری و شرکت هاست. پس ...
تفاوت کانتر منشی با میز منشی چیست کانتر منشی با میز منشی یکی از مهمترین فاکتورهای موثر در فضاهای داخلی ادارات، توجه به ...